Show off - December Flower solo

Foto: Madelene Gidén

Foto: Madelene Gidén

Hej allihopa!

Idag arbetade jag min sista dag på jobbet för i år (vikarierar på ett musikdagis). Det va en lugn dag, började klockan 7:30 och slutade 14:00. Det är ena söta barn där alltså, jag har fått upplevt mycket det här senaste halvåret då jag jobbat där. Barn säger så roliga saker, till exempel så nynnade jag på en utav Four Phases låtar (band där jag spelar trummor) och när jag slutade nynna på den sa en unge "Det där va en ful låt." Happ, tänkte jag och skrattade lite. Goa små ungar som sagt!

Nu till en sak jag har arbetat med ett tag nu, bara en vecka ungefär. Nu är det dags för en så kallad "Show off". Jag visar helt enkelt vad jag kan, *skryt skryt* Den här gången spelar jag ett solo från en In Flames låt som heter December Flower.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kick ass! Duktigt duktigt lillebror =) Påminner mig om när vi bodde i Alunda och du å Marcus öva massor på solon. Ser fram emot mer fina klipp

2008-12-18 @ 21:32:05
URL: http://malinkansy.blogg.se/
Postat av: storasyster

Åh! Cool! Du har precis förtjänat en lussebulle á la Carro ler Lovar, sparar en åt dig ;O)

Kram!

2008-12-19 @ 07:09:09
URL: http://caramellen.blogg.se/
Postat av: Grim

Sweet mannen, riktigt nice

rock on

2008-12-20 @ 10:45:00
Postat av: Marcus

mycket fett.

2008-12-20 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0