MMMM, jaaa!

Jag är dålig på att uppdatera nu, men solen skiner å jag är ute å leker hela tiden så jag kan inte skriva blogg!


LÖGN!!

Jag sitter mest inne vid datorn och guran som vanligt. Men jag har faktiskt varit ute lite grann. En nyhet är att jag har fått en så kallad "jobbcoach" på arbestförmedlingen som ska hjälpa mig vidare i arbetslivet förhoppningsvis ska det gå mycket bättre att söka jobb och jag kan eventuellt få praktik någonstans. Nu får jag också lite pengar i slutet av varje månad. Hela det här kallas för "ungdomsgaranti"

En annan nyhet är att pappa har flyttat till gottsunda nu. Mycket fin lägenhet, det kommer att bli mysigt. Den är större också så det blir inte så trångt.

Jag avslutar med en vits:

- Ska inte tejpen med ut?

- Nej, han vill inte festa.


---End of transmission---

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul skämt =) Hoppas du kommer ut i praktik då. Det tyckte iaf jag va det vettigaste med ams.

2009-04-30 @ 09:07:40
URL: http://malinkansy.blogg.se/
Postat av: Erckan

- Ska inte tejpen med ut?

- Nej, han vill inte festa.



Typiskt dig Nicke, tjihooo :D

2009-05-02 @ 12:47:33
URL: http://themaskedface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0