Vad har hänt, egentligen?

Jag skriver inte så mycket här längre så jag tänkte att jag skulle rabbla upp några saker som har hänt.

- Jag har köpt 2 datorspel

- Jag har köpt en ny akustisk gitarr



- John meets Jane ska ha sin första spelning
www.myspace.com/johnmeetsjane


- Jag har fått tag i Sonispherebiljetter (till mig och brorsan)
www.sonispherefestivals.com/se

- Jag har hjälpt min mormor och morfar att flytta

- Vi har köpt nya vardagsrumsmöbler (soffa + bord)

- Jag har jobbat ännu mer på dagis

- Jag har slängt en utav mina blommor (yes, jag har blommor)

- Jag har sökt en utbildning (Improvisation i afrikansk musik och musik som påverkats av den afrikanska musiken såsom blues och jazz) den börjar i höst.

- Jag har sökt några fler jobb, bl.a ett på barnens hus

- Jag har lagat min elgitarr (en fjäder under mikrofonen hade lostnat)

- Jag har spelat en hel det Starcraft

Det har naturligtvis hänt andra saker med men man måste ju ha någonting att berätta när man träffar folk på riktigt också :D

Jag kommer strax lägga upp en video då jag spelar på den nya gitarren.

Kommentarer
Postat av: Marcus

fan va najs med ny gura! Den ser läcker ut. Och vilket exceptionellt namn "Tre Nyanser Av Död" haha, fan va coolt broder!

2009-03-17 @ 13:27:55
Postat av: Niklas

Ja guran är asbra!

Det var en kille i bandet som står sist "Koloss" som kom på namnet vi tyckte också att det va najs! Så vi körde på det.

2009-03-17 @ 15:22:51
Postat av: Marcus

Vad spelar de andra banden för typ av musik då? Jag ser ju vad det står, men har du hört dem? Kan du jämföra med något man känner till?

2009-03-17 @ 15:33:29
Postat av: niklas

Njae, Koloss har jag inte hört men dom spelar tydligen progressiv döds, teknisk döds ngnting. As the end approach har låtar på myspace, spelar väl typ metalcore kan inte riktigt jämföra med ngt band men jag är övertygad om att det kommer att bli en härlig afton! :)

2009-03-17 @ 18:35:29
Postat av: Marcus

Brooder! Vet du vilken ordning ni spelar i?

2009-03-18 @ 11:31:29
Postat av: Niklas

ingen aning!

2009-03-18 @ 14:54:32
Postat av: Åhman

Ses på Sonisphere då!

2009-04-22 @ 08:15:56
URL: http://blog.azreal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0