Smått och gått

Ja det handlar om gårdagen, jag ville inte skriva något då för allt tas väl som ett skämt då. Men här kommer sanningen:

Igår var jag ute och gick 3 gånger, ja det va ju så fint väder så jag passade på! Första rundan var jag ut i 40 minuter när jag sen hade kommit hem, kollat jobb och lagat mat så satte jag mig för att spela starcraft och jag spelade samma game i 1 timme och 20 minuter och jag drog innan det va slut för det va så fruktansvärt drygt då jag hade en dålig polare som inte gjorde ett skit. Nåja hursomhelst så tänkte jag efter; Om jag kan sitta och spela samma spel vid datorn så länge då kan jag bannemej gå ut igen. Så jag gick ut igen! Och den här gången en timme! Det var mycket skönt.

Framåt kvällen så hade jag förberett min gitarrlektion och skulle åka iväg men till min förvåning var cykelnyckeln borta! Så jag fick gå... Och det tog ungefär 20 minuter dit och 20 minuter hem så nu hade jag 40 minuter till!

Alltså igår så gjorde jag lite av varje och jag var ute och gick därav titeln om det var någon som inte förstod det och trodde det var en felstavning. Men det kan jag väl aldrig tänka mig att det va!

En till grej, tidningarna skrev igår att kronprinsessan skulle gifta sig i domkyrkan istället, det här var då deras aprilskämt som dom avslöjade innan jag ens hade läst det vilket jag tyckte var dåligt gjort. Ett aprilskämt ska avslöjas mycket senare samma dag eller helst dagen efter så att man får gå igenom varenda artikel och undra. Det är mer spännande och fult :P


Så vad händer idag då? Inte mycket jag vaknade med halsont igen men jag trotsar min enkla förkylning, den är så mesig så jag förstår inte riktigt varför jag har den... Hursomhelst så blir det väl gura, data och kanske en cykeltur idag. Vem vet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad händer med uppdateringan av din blogg?

Jaaaaaaaaa Niklas duuu mååste uppdatera.. mjaa!

2009-04-28 @ 15:00:36
Postat av: Niklas

mmmm jaaaa är dååålig på det nu, inget intresse. nej. Kanske blir tvungen att lägga ner. mm ja.. :/

2009-04-28 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0