3/1 Lite mera jobb och lite mera pengar

Japp! Imorron ska jag jobba igen efter min kraftiga förkylning som jag snyggt tagit mig igenom. Det är alltså vikariatet på dagiset jag pratar om. Det ska bli skönt att göra något jag har dessutom kort dag, mycket skönt!

Fick hem ett lönekuvert idag lite småpengar jag fått för att jag varit statist i en filminspelning. Den skedde i juni eller juli förra året alltså så det är väl dags att få pengarna nudå! Bättre sent en aldrig!

Och för er som bara sitter å väntar på att jag ska lägga upp en ny gitarrlektion så får ni vänta liiite till. Jag har en på g men den är inte nerskriven ännu så jag ska jobba på den lite till innan jag lägger upp den här. :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att höra att du har lite jobb =) Synd att jag inte kunde se reklamen, den hade ingen relevans i Norrköping så jag tror inte de visade den här. Finns nån inspelning kanske?

2009-02-05 @ 20:51:11
URL: http://malinkansy.blogg.se/
Postat av: Niklas

A det va inte reklam, det va för serien oskyldigt dömd

2009-02-06 @ 10:18:40
Postat av: Malin

Ok, jag trodde det va nått om upptåget eller nått sånt. Låter kul iallafall =)

2009-02-06 @ 14:01:17
URL: http://malinkansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0