Är man liten blir man lätt sliten

Tjohopp!

Idag har jag tränat massor, imorrse gymmade jag och på eftermiddagen åkte jag skridskor så nu är jag TRÖTT! Skönt trött.

Om ni inte har sett det ännu så har jag bytt några bilder överst på sidan som jag tyckte va fina, vilka har jag bytt ut? Svara på det å du kan vinna något fint!

Imorse när jag tränade köpte mamma ett lås till mig, se så fint!



Det är lite döds faktiskt!

Jag har börjat spela mer och mer starcraft och nu börjar det gå BRA för en gång skull det känns som att jag utvecklas lite om nu det är någon bra prestation vet jag inte men jag har kul när jag spelar iallafall! Vill du spela mot eller med mig? Hör av dig!

Å förresten! I morgon bär det av till norrköping, jag ska hälsa på min storasyster Malin! Silverringen here I come!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo det e mycket vikitigt att vara en l33t gamer =)

2009-01-09 @ 10:51:06
URL: http://malinkansy.blogg.se/
Postat av: Henning

Vill minnas att du hade en bild med bara text i.. den låg längst till höger.



Nå.. vad vinner jag för fint pris??

2009-01-10 @ 11:07:33
Postat av: Marcus

Det var en bild med text där det stod typ humor, recept, gaming, gitarr. Men i en annan ordning. Sen var det en bild på "feast" som stod för gamingen. Så det var två utbytta bilder. GL HF

2009-01-11 @ 13:23:25
Postat av: Niklas

Vi har en vinnare! Grattis Marcus! Du kommer få ett pris som kommer synas på bloggen inom kort!

2009-01-11 @ 20:13:13
Postat av: MARCUS

HAHAHAHA IN YOUR FACE EVERYONE, I AER WINNER OF GOLD AND STUFFS!!

2009-01-11 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0