En istur och en retur

Hej hallå alla stora och små! Jag hoppas att alla mår väl och har fått nya krafter för ett nytt år!

Idag har jag varit ute med mina småsystrar Madelene och Emilia och åkt skridskor det va mycket sjovt även fast man ramlade och kände vinterkylan.
På tal om vinterkyla så sa dom på vädret att det ska bli plusgrader på fredag så passa på alla skridskorfans att dra ut i kylan och åk lite grann för även om man tycker det är skönare inne i värmen så blir det ännu skönare att komma in när man varit ute i kallmen!

Här åker vi, Emilia närmast kameran, jag bakom kameran och långt borta åker Madelene med mp3n i öronen!

(klicka för att förstora)




Det var faktiskt riktigt skönt att ut och åka, speciellt efter ett helkroppspass på gymmet!! Imorse var jag Madelene och mamma och träna så vi har varit riktigt flitiga!

När man ändå nämner flitig så tycker jag att vi går tillbaka lite i tiden, vi går tillbaks till juldagen då vi var på bodypumppass som min äldsta syster Caroline satt ihop! Hon som varit med i en fitnesstävling och va untalkable i nästan ett halvår (Men det gör ingenting! Vi stöder dig i allt!) och sen bestämde sig för att hålla i julfirandet och efter det då köra ett pass med oss! MASSA SAKER!! Det kallar jag flitig!

Jag kollade foton från min mobil och hittade 2 stycken som jag tyckte att jag skulle lägga upp här så vi blir påminda om passet som tog kål på allihopa ;P Här är dom!

Här ser vi Carolines älskling Johhny i randigt linne som antagligen var snyggast av alla under passet!

(klicka för att förstora)



Här kan bröderna Gidén inte hålla tätt.

(klicka för att förstora)




Även fast det va jobbigt så tyckte jag att alla som va där gjorde ett jäkla jobb!

Tack Caroline för en fin jul och en skön träningsvärk!

Kommentarer
Postat av: Henning

Bra skrivet mannen,, gillar din blogg

2009-01-07 @ 19:22:20
Postat av: Marcus

HAHAHAHA

2009-01-07 @ 20:32:27
Postat av: Carro

Anytime! ;O)

huvudsaken att man é snygg - och det var du! de andra var rätt heta oxå! hi,hi

2009-01-08 @ 06:56:08
Postat av: Niklas

Tack Henning, det är kul att ni vill läsa! :)

2009-01-08 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0