17/2

Sorry! Nu va det längesen jag skrev, ber om ursäkt för jag vet ju att det bara stormar in folk här som vill veta vad som händer i mitt liv hela tiden! ;) skämt åsido, jag tycker det är kul att någon läser iallafall!

Det händer inte så mycket nu, jag vikarierar fortfarande på dagis och söker jobb. Det va ganska längesen jag sökte nya jobb i och för sig men iallafall, så ligger det till.

Jag repar med bandet och det går jättebra, stora saker på gång.

Jag väntar på starcraft 2 men måste skynda mig att få ett jobb så att jag har råd med en dator som klarar av att köra det.


Så ligger det till, har du frågor om jag har missat att berätta något så kan du gärna ringa, maila eller skriva till mig här... jag tycker det är roligt när någon ringer mig! :]

Hare fint hej hopp

Kommentarer
Postat av: Malin

It's alive!!!! =)

2009-02-19 @ 12:08:18
URL: http://malinkansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0