24/2

Jajamensan snart är det slut på februari det betyder att Marcus snart fyller år!!! oh my god! :)

Fick jobb idag och imorrn, lite mer pengar alltså mycket fint. Å så fick jag lönespec idag som passar perfekt eftersom det är rea på 4sound på torsdag! (planerat?) :P hoppas man hittar något.

Inte mycket mer att säga om denna dag, den är ju inte slut ännu men jag tror att jag kommer att spela starcraft och äta semlor kanske? Det är väl tjockistisdagen idag?

Det är väl en sån på 20-lappen förresten?

Semla lagerlöf?


...

:)


(!OBS! Jag tar ned denna bild om den strider mot eventuell copyright)

Oh såg att Victoria förlovade sig idag. Här är en bild. (Klicka för att se hela bilden)
asdf
(källa: Aftonbladet)

Kungen ser inte riktigt nöjd ut måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha, kungen ser verkligen inte nöjd ut! Har du kollat upp copyright på denna bild förresten? Lite osäker om du får lägga upp den bara. Men du, editera inlägget och skriv att du tar ned bilden om det strider mot copyright bara så får du nog ha den kvar.

2009-02-25 @ 09:37:29
Postat av: Markus

Har han någon gång sett riktigt nöjd ut?

2009-02-25 @ 09:42:55
URL: http://onelungmarkus.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe jo.



Jo jag tänkte på det därför skrev jag källan. men då skriver jag till det

2009-02-25 @ 16:28:35
Postat av: Farmor

Hej,du är en ordvrängare var får du allt i från?

Undrar Farmor.

2009-03-01 @ 11:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0