20/1 Prövat på nytt arbete

Hej!

Jag kom hem klockan 0.40 idag efter att jag varit i Bålsta och knackat dörr för att sälja alarm till husen, inte skoj. Det va väl lite kul att pröva på men det kändes oärligt även fast man var där för att sälja en bra produkt. Man stör folk mitt i middagen eller när dom lägger barnen, det håller inte mitt samvete för.

Dörrknackeri var inget för mig. Men jag tackar Sector Alarm för att dom ringde upp mig, bad mig komma på intervju och lät mig följa med en på en säljartur. Mycket trevliga människor.

Nya tag en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Carro

Alla nya erfarenheter är bra erfarenheter! på något sätt.. Och förresten, alla yrken kan ju inte passa oss allihop ;O)

Kram!

2009-01-21 @ 06:33:17
Postat av: Marcus

Yo bro, najs att prova iaf det tycker jag du gjorde rätt i.

2009-01-21 @ 08:00:48
Postat av: Malin

Yupp man ska inte vara rädd för att prova nya saker och lära sig mer om sig själv. Själv gjorde jag likadant med telefonförsäljning, jag höll ut en vecka hehe

2009-01-21 @ 09:14:20
URL: http://malinkansy.blogg.se/
Postat av: Niklas

Tack så mycket. :]

2009-01-21 @ 09:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0