Marcus vann!


Här är ditt pris Marcus som hade rätt på min fråga i mitt förra inlägg som löd:

"Om ni inte har sett det ännu så har jag bytt några bilder överst på sidan som jag tyckte va fina, vilka har jag bytt ut? Svara på det å du kan vinna något fint!"

Det var alltså de två bilderna till höger som va utbytta! Så här såg det ut förut:

(klicka för att förstora)



Och...

Tack alla andra som var med och tävla det värmer att ni kommer in och kikar på vad jag skriver för något!

Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Ååååå, tack så mycket! Det värmer i hjärtat!

2009-01-12 @ 18:03:22
Postat av: Malin

Jag gillar C.et hehe

2009-01-12 @ 18:04:07
URL: http://malinkansy.blogg.se/
Postat av: Niklas

Jag ser nu att det står citronfjärilsvackeN, det ska vara ett r men det förstår ni nog! Jag ber om ursäkt!

2009-01-12 @ 20:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0