Var är min gitarr?

Idag fick jag ställa in jobbet, jag har så ont i halsen och känner mig hängig men jag har ingen feber iallafall.

Å var är min gitarr? Eller, var är MINA gitarrer? Jo dom är i replokalen, det är ju skönt att jag då har en akustisk gitarr hemma iallafall. Hade jag inte haft den hade jag väl krypit på väggarna nu. Vi sa att vi skulle ta en paus en vecka nu med repandet för att vi haft spelning nu och gunnar skulle bort ett tag det är visserligen skönt men man får fortfarande abstinens!! Inte förän nästa vecka alltså! Jag tror det är därför min kropp slappnar av nu, den behöver nog det... Rensa lite skit lixom, då är jag pigg och kry nästa vecka då vi drar igång igen! Det ska bli awesome.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tur att du hade en hemma då =) Krya på dig nu!

2009-04-02 @ 05:37:07
URL: http://malinkansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0