Anställningsintervju och företagets storhet

Hallå!

Idag har jag gått upp 05.50 för att jag skulle iväg på en anställningsintervju i Rosersberg. Med magont* parlade jag mig iväg till stationen. Jag åkte först till märsta sen tog jag pendeln till rosersberg där jag träffar på en annan snubbe som också skulle på anställningsintervju på samma ställe som jag! "Å vad roligt att träffa någon så att man kan få hjälp att hitta!" tänkte jag. Ingen av oss visste vägen men till slut så hittade vi platsen vi skulle vara på. Nämligen på företaget Dustins lagerlokal på metallvägen i rosersberg

Dustin är ett företag som säljer IT-produkter via internet och det är faktiskt väldigt stort. En rolig grej är att dom startade företaget i ett garage där dom sålde färgglada disketter! Skoj!

Man kan förstå att Dustin är så pass stort när man hör av dom i Metallicas låtar. Det är sant! Lyssna bara här vid 1.43 i klippet så får ni höra! Metallica - Wherever I may roam



Förresten så gick intervjun jättebra! :)

*I det här fallet; Blandning av ovanan att komma iväg så tidigt och nervositet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jo det e sant att de sjunger det... ungefär. Du e en knasboll lillebror =) Hur gick det på intervjun då?

2008-12-16 @ 18:42:10
URL: http://malinkansy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag hoppas du vinkade åt min lägenhet när du nästan gick förbi!

Själv var jag ju inte hemma eftersom jag klev upp 05.30 för att åka från Roserberg ;)

2008-12-16 @ 21:19:00
URL: http://virrpanna.blogspot.com
Postat av: Niklas the whiskey

Heh, nej jag missade din lägenhet, får väl kanske komma å hälsa på någon gång så jag kan vinka nästa gång jag går där :)

2008-12-16 @ 22:15:31
Postat av: Hanna

Du e alltid välkommen Niklas! :)

2008-12-17 @ 19:13:31
URL: http://virrpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0