Sommarlov

Trots att jag har gått ut skolan och jobbar så har jag lite sommarlov. Är man timanställd så här man, dom ringer mig helt enkelt när dom behöver mig, men nu har jag inte fått jobba på en och en halv vecka och jag behöver pengar för pengar ger lycka det vet vi alla... Speciellt när man har kollat på ny dator! Jajjamensan jag vill bannemej kunna köra dom senaste spelen kunna gå till en affär och bara ta ett spel istället för att tänka "ne det här klarar nog inte min dator av".

Hur det än blir med jobb å sånt i år har jag bestämt mig för att börja plugga nästa år, det lutar åt musiklärarutbildning men å andra sidan så vill jag man ju ha ett jobb som man kan försörja sig helt på. Många av mina musiklärare jobbar extra som busschaufförer eller på andra musikskolor, det finns nog inte tillräckligt med jobb men det skulle vara jäkligt kul och jag skulle nog utvecklas enormt!


Hoppsan! Senaste gången jag skrev var i april. Dåligt jobb Niklas! Men jag kanske kan få ordning på det här igen, den som lever får se.

Från annons:
"Arbetet kräver kassavana... osv."

Svar:
"Ja visst har jag dåliga vanor, men dom är inte kassa"



Kommentarer
Postat av: Madelene

Härligt att ha dej tillbaka på banan. Nu kan jag sitta här vid datorn, ca 7 meter ifrån dej, och läsa din blogg igen. Började bli lite jobbigt med samma gamla (dock väldigt bra) inlägg om och om igen . .



Keep going :D

2009-08-06 @ 15:16:09
Postat av: Niklas

Haha! skoj skoj. tack så mkt! .)

2009-08-07 @ 09:22:09
Postat av: Markus

hej niklas!

kassavana... kanon!

2009-08-11 @ 08:34:59
Postat av: Malin

Hehe nice =)

2009-08-12 @ 16:58:08
URL: http://malinkansy.blogg.se/
Postat av: sara

haha kassa...

2009-10-27 @ 14:05:38
URL: http://mindofsara.blogg.se/
Postat av: Carro

Hmm...augusti... dags att ta upp bloggandet igen bror! Åtminstone ett varje månad tycker jag ;O) just nu ger jag nämligen alla mina syskon ett uppdrag: skapa ett inlägg "till tomten" bilder eller text på din önskelista! tips på hur det kan se ut? kika in min blogg ;O) KRAAAAM på dig!

2009-12-01 @ 10:57:30
URL: http://fitnessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0