27/1 En smula jobb

Jodå, redan i går var jag iväg på dagiset och jobbade igen, först ville jag verkligen inte dit men det va skönt när jag väl kom fram, och så tjänar man ju pengar också! :)

Idag va en lugn dag på jobbet, jag känner att jag är mer respekterad där nu av både personal och barn. Maten var god också, pasta och korvstroganoff. Mycket fint! Redan imorgon ska jag dit igen och jobba samt tisdag nästa vecka! Det känns kul att göra något.

Och på tal om pingisbollar så längtar jag efter att få spela med bandet igen www.myspace.com/johnmeetsjane
Vi repade i går och det gick jättebra, om jag säger såhär, vi har något stort på gång men jag avslöjar ingenting! Ok jag kan avslöja att vi håller på med en ny låt och den låter fantastisk.

Hoppas alla har haft en trevlig dag idag och om inte. Drick ett glas saft så blir det mesta bra!

Kommentarer
Postat av: Erick

Den där nya låten, han är bra han ;)

2009-01-27 @ 23:54:43
URL: http://themaskedface.blogg.se/
Postat av: Malin

Det låter ju super lillebror =) Ska bli kul att höra låten sen

2009-01-28 @ 08:18:31
URL: http://malinkansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0