28/1 Four Phases

Hallå!

Idag har jag jobbat. Jag skulle slutat klockan 16.00 men det blev ändringar så jag slutade 14.00. Därefter gick jag till en prylaffär och köpte lite grejer till ett projekt jag håller på med. Efter det så åkte jag till stan för att hälsa på Markus, Jakob och Joppe. De är alltså mina bandpolare i bandet Four Phases.

Four Phases är ett rockband som startades ganska sent på året 2008. Vi skriver egen musik (Markus och Jakob allra mest, jag kommer mest med idéer) Markus och Jakob spelar gitarr, Joppe bas och jag trummor. Vi har haft två spelningar och kommer ha fler. Bandet tar just nu paus då Jakob och Joppe är och jobbar i några månader men så fort dom kommer tillbaka hoppas jag att vi kan dra igång igen så fort som möjligt.

Så idag va vi alltså å fikade och pratade. Det va otroligt mysigt!

Tack Markus, Joppe, Jakob och alla andra som va med och fikade för en härlig pratstund och en riktigt mysig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0